A közlekedési mobiljegy egy mobilapplikáción keresztül megvásárolható utazási jogosultság.

Jelenleg elővételben váltott menetjegy érhető el.

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. oldalán megtalálható az Önnek megfelelő alkalmazás, amelyben elérhető a mobiljegy.

https://mobiljegy.nmzrt.hu/

Az applikáció legalább Android 5 vagy iOS 10 operációs rendszerű telefonra telepíthető. Fontos, hogy a telefon kamerája működőképes legyen, hiszen az applikáció használata során szükség lehet a kamera használatára.

Ezen felül elengedhetetlen, hogy a telefon aktív adatkapcsolattal, azaz internetes elérhetőséggel rendelkezzen mind a vásárlás, mind az utazás során.

Közvetlenül bankkártyával az OTP biztonságos fizetési felületén keresztül, vagy belső egyenlegre feltöltött összeg terhére. A belső egyenleg feltöltése is bankkártyával, az OTP fizetési felületén keresztül történik.

Igen, a mobiljegy használata regisztrációhoz kötött. Ugyanakkor, ha már rendelkezik az Ön által használni kívánt applikációhoz tartozó regisztrációval, akkor nem szükséges újra regisztrálnia. A regisztráció az Ön által használt applikáció üzemeltetőjénél történik.

Csak a megvásárolni kívánt jegy darabszámát. Amennyiben bankkártyával fizet, kártyaadatait az OTP biztonságos fizetési felületén kell megadnia.

Nem. Csak vásárlás vagy egyenleg feltöltés során.

Mindkét jogi formában regisztrálhat, azonban a regisztrációt követően nincs mód ennek megváltoztatására. Amennyiben szüksége lenne mindkét jogi formára, lehetősége van külön regisztrációt létrehozni, hiszen egy e-mail-címmel több regisztráció is lehetséges, csupán a felhasználónévnek kell különböznie.

A járműre való felszállás előtt válassza ki a már megvásárolt menetjegyét, nyomja meg az „Érvényesítés járművön” feliratú gombot, majd olvassa be a járművön elhelyezett érvényesítő kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnia a sofőrnek vagy a személyzetnek.

Járműveink külső felületén 2 helyen az első utasajtó melletti felületeken, az utastérben további 1 helyen, a gépjármű vezető közvetlen közelében találhatóak a kódok.

MAN autóbuszokon:

Külső felület – első utas ajtó

Belső felület – autóbusz vezető mellett

 

 

 

 

 

 

 

Credo típusú autóbuszokon:

Külső felület – első utasajtó

Belső felület – autóbusz-vezető ajtó

 

A vásárlásokról a tárgyhónapot követő első naptári napon automatikusan számla készül, mely elérhető és letölthető az applikációban, a számláim menüpont alatt. Az elkészült számláról a rendszer automatikus értesítést küld a megadott e-mail-címre.

Igen. A fel nem használt jegyeket vissza lehet váltani, melyek árát automatikusan jóváírják a belső – applikáción belüli – egyenlegén.

Kérjük, gondoskodjon telefonja megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve adatkapcsolat nélkül nem tudja bemutatni jegyét, így a sofőr, vagy a személyzet megtagadhatja Öntől az utazásban való részvételt, illetve a jegyellenőrök pótdíjazhatják.

Kérjük, először ellenőrizze az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet.

Abban az esetben, ha sem a még nem érvényes jegyek között, sem az egyenlegen nem jelent meg a vásárlás, akkor kérjük, forduljon számlavezető bankjához.

  • A mobiljeggyel kapcsolatos általános észrevételeit, kérdéseit az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezheti:
    • 06-34/200-289
    • T-Szol Ügyfélszolgálat jegy- és bérletpénztár, 2800 Tatabánya, Fő tér 18/E.

     

    Kifejezetten technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérjük, forduljon a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. ügyfélszolgálatához az alábbi elérhetőségeken: