Biztosítás

Utasainak biztosításáról a Generali Biztosító Zrt. gondoskodik.

Elérhetősége:

Generali Biztosító Zrt.

1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf.: 888
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
www.generali.hu

A legközelebbi ügyfélszolgálat: 2800 Tatabánya, Győri út 25.

  • Kárügyintézés

 

A biztosítási eseményt az autóbusz vezetőnél még az utazás időtartama alatt kell jeleznie az utasnak.

  • Az utasnak a biztosítási esemény következtében keletkezett személyi sérülését a Szolgáltató által rendszeresített Utasnyilatkozat kitöltésével köteles bejelenteni, az arra kijelölt szolgálati helyen. Szolgáltató köteles a káreseményről készült Utasnyilatkozatot legkésőbb 15 munkanapon belül a Biztosító rendelkezésére bocsájtani.
  • Ha a Biztosított – az Őt ért sérülés miatt – nem képes a biztosítási eseményt Szolgáltató által megjelölt szolgálati helyén bejelenteni, az Utasnyilatkozatot postai, illetve elektronikus úton is megküldheti Szolgálató által megadott elérhetőségekre.


Utasaink a káreseménnyel kapcsolatos bejelentéseiket az alábbi helyen tehetik meg:

T-Busz Tatabányai Közlekedési Kft.
cím: 2800 Tatabánya, Győri út 23.
levelezési cím: 2800 Tatabánya, Győri út 23.
telefon: 06-34-799-139

Ezek az elérhetőségek a kárbejelentés fogadására szolgálnak, a konkrét kárügyintézéssel kapcsolatos ügymenetről Társaságunk a károsultat a kárbejelentés fogadását követően tájékoztatja.

Biztosítási szolgáltatások:

Szolgáltatások Biztosítási összeg (HUF)
Baleseti halál2 205 000
Baleseti rokkantság lineáris2 205 000
Csonttörés55 100
28 napon túl gyógyuló sérülés55 100
Baleseti költségtérítés55 100
Poggyász és ruházat sérülése110 300
Baleseti kórházi napi térítés3 310