Utasainak biztosításáról a Generali Biztosító Zrt. gondoskodik.
Elérhetősége:
Generali Biztosító Zrt.
1066 Budapest, Teréz krt. 42-44.
Levelezési cím: 7602 Pécs, Pf.: 888
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 452 3333
www.generali.hu
A legközelebbi ügyfélszolgálat:
2800 Tatabánya, Gyõri út 25.
- Kárügyintézés
A biztosítási eseményt az autóbusz vezetőnél még az utazás időtartama alatt kell jeleznie az utasnak.
- Az utasnak a biztosítási esemény következtében keletkezett személyi sérülését, dologi kárát a Szolgáltató által rendszeresített Utasnyilatkozat kitöltésével köteles bejelenteni, az arra kijelölt szolgálati helyen. Szolgáltató köteles a káreseményről készült Utasnyilatkozatot legkésőbb 15 munkanapon belül a Biztosító rendelkezésére bocsájtani.
- Ha a Biztosított – az Őt ért sérülés miatt – nem képes a biztosítási eseményt Szolgáltató által megjelölt szolgálati helyén bejelenteni, az Utasnyilatkozatot postai, illetve elektronikus úton is megküldheti Szolgálató által megadott elérhetőségekre.
Utasaink a káreseménnyel kapcsolatos bejelentéseiket az alábbi helyen tehetik meg:
- T-Busz Tatabányai Közlekedési Kft.
- cím: 2800 Tatabánya, Győri út 23.
- levelezési cím: 2800 Tatabánya, Győri út 23.
- telefon: 06-34-799-139
Ezek az elérhetőségek a kárbejelentés fogadására szolgálnak, a konkrét kárügyintézéssel kapcsolatos ügymenetről Társaságunk a károsultat a kárbejelentés fogadását követően tájékoztatja.
Biztosítás bejelentéséhez az Utasnyilatkozat itt letölthető.
A biztosítási szolgáltatások:
Szolgáltatások | Biztosítási összeg (HUF) |
Baleseti halál | 2 000 000 |
Baleseti rokkantság lineáris | 2 000 000 |
Csonttörés | 50 000 |
28 napon túl gyógyuló sérülés | 50 000 |
Baleseti költségtérítés | 50 000 |
Poggyász és ruházat sérülése | 100 000 |
Baleseti kórházi napi térítés | 3 000 |